Sunday, August 17, 2008

Awaddah...

makin nakal sekarang...aim ummi,minggu ni nk luangkan masa yang ada ngan awaddah tau.nnti bebile kite g piknik,main kt playground n get some new toys for u.

2 orang taip:

SyahNur said...

salam hani..
thanx 4 ur support.. x semua mmber2 n org2 sekeliling kite faham situasi aku.. sib baik aku dpt suami n family serta family in law yg sgt2 memahami.. aku cume pekakkan telinga je ckp2 org ni.. asalkan semuanya selamat... aku doakan awaddah cpt dpt adik.. tp dlm keadaan ko yg tgh study+menagajar lg ni, mungkin ade hikmah kenapa Allah x bg rezeki lg.. (^o^)v

Amzil Avenue Mom said...

Hani...kawan aku tanye kat mane ko nampak stroller yg macam aku tuh Rm400++ aje??? dier nk beli..sebab dier kate setau dier brand stroller mcm aku tuh mau 2 ribu. Tu yg mate dier terbeliak bile ko kate ko jumpe yg same for only RM400++ aje..

Nanti kasik tau yeah...dier dh eksited nk beli...